با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ میزان افزایش حقوق معلمان دررتبه بندی پس از صدور احکام آنها مشخص می شود
زیارت عاشورا

وزیر آموزش و پروش گفت: افزایش حقوق معلمان در رتبه بندی پس از صدور احکام آنها مشخص می شود تفاوت ها در اعلام برخی از رقم ها را باید از کسانی پرسید که این تفاوت ها را مطرح می کنند.

خبرگزاری پانا+

 

تصمیم قطعی برای بکارگیری حق التدریس ها پس از اعلام نظر شورای نگهبان 

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ علی اصغرفانی در حاشیه مراسم دوره آموزش بررسی جایگاه مشارکت های مردمی و توسعه مدارس غیردولتی که با رویکرد سندتحول بنیادین در مجتمع کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز 31 مرداد در جمع خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت:در مورد به کارگیری نیروهای حق التدریس در وزارت آموزش و پرورش منتظر شورای نگهبان هستیم و پس از نظر نهایی شورای نگهبان تصمیم قطعی را دراین زمینه خواهیم گرفت.

تصمیم گیری برای نیروهای مازاد دوره دوم متوسطه از بهمن ماه 93

وی افزود: نیروهای مازاد دوره متوسطه با توجه به اینکه 4 سال پیش دوره ابتدایی از 5 سال به 6 سال افزایش پیدا کرد و دوره متوسطه دوم از 4 سال به 3 سال کاهش پیدا کرد حدود یک چهارم از معلمان متوسطه دوم جایگاهی در این دوره ندارند و از مدتها پیش یعنی بهمن 1393 برای مهرماه 94 تصمیم گیری شد تا بتوانیم این معلمان را در متوسطه اول و یا دوره ابتدایی به کار گیریم که در این زمینه برای ورود آنها به دوره ابتدایی دوره های آموزشی ضمن خدمت را پیش بینی کرده ایم و در این زمینه مشکلی در ابتدای مهر نخواهیم داشت.

وزیر آموزش و پروش ادامه داد: بر اساس توسعه مشارکت ها بخشی از مدارس به بخش غیردولتی واگذار شد و امسال نیز بر اساس تبصره 13 قانون بودجه موضوع خرید خدمات آموزشی را از بخش غیردولتی قرار خواهیم داد.

اختصاص 300 میلیارد تومان از محل یارانه ها به شیر مدارس

وی گفت: توزیع شیر مدارس در سال تحصیلی جدید ادامه دارد و حدود 300 میلیارد از محل یارانه ها به این موضوع اختصاص یافت.

مشکلی برای برگزاری آزمون استخدامی وجود ندارد 

فانی گفت: مشکلی در زمینه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد و این آزمون 27 شهریورماه برگزار خواهد شد البته طبق پیش بینی ها مربیان پیش دبستانی در اولویت قرار دارند و فقط مجوز رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش برای جذب آنها در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص مدارس استیجاری گفت: نمی توانیم در طول یک سال با توجه به اعتبارات محدود این مشکل را برطرف کنیم اما به تدریج سعی در رفع مشکلات و تهیه ساختمان برای این مدارس هستیم.
وزیر آموزش و پروش ادامه داد: آموزش از راه دور در دوره ابتدایی کاربردی ندارد بلکه بیشتر در دوره متوسطه اول و دوم می توان از این روش استفاده کرد.

افراد باید حداقل معلومات را برای اخذ دیپلم داشته باشند 

وی افزود: برای کسب مدرک دیپلم افراد باید حداقل معلومات و اطلاعات را داشته باشند البته طی 20 سال اخیر پیش بینی ها و تسهیلاتی را در این زمینه انجام داده ایم تا از جعل مدرک در این زمینه خودداری شود.

اقدامات قانونی برای مقابله با جاعلان مدرک دیپلم 

فانی گفت:در زمینه مراکزی که مدرک جعلی صادر می کنند نیز اقدامات قانونی برای مقابله با آنها در شورای عالی اموزش و پرورش به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: هدف از تاسیس مدارس خاص دو خاستگاه است دانش آموزانی که نیازهای ویژه ای دارند و باید از آنها بیشتر مراقبت شود و یا اینکه نتوانند با دانش آموزان عادی تحصیل کنند. و نمی خواهیم دانش آموزان نخبه را از دانش آموزان عادی جدا کنیم تا تلاش و بهره وری در مدارس کشور افزایش یابد.

وزیر آموزش و پروش تصریح کرد: مبلغ افزایش حقوق معلمان همزمان با احکام آنها مشخص خواهد شد و تفاوت ها در ارقام رتبه بندی را باید از افرادی که این تفاوت ها را مطرح می کنند پرسید.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 13:39 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |